Torsdag

Hej kära läsare!

Idag har varit en bra dag.
Har varit å shoppat med mamma :)

Vi var på KappAhl å hittade 2par nya
byxor åt mig som satt hur bra som helst.
Sen gick vi på H&M och köpte typ 5st bas
linnen långa i olika färger och en sportbh.
Hur bra som helst!! :D Min mamma är snäll.

Sen for vi en snabbis till mormor&morfar
för att säga hej till min morbror å hans familj.
För dom är i stan just nu i några dar å det är
ju inte så ofta jag får träffa mina småkusiner
(som inte är så små längre.) Men det blev bara
en kortis sen for vi till mamma å åt middag,
lax å potatis med hemmagjord crémefraicesås
till. Supergott. Så fick jag träffa lillebror oxå.

Nu på kvällen har jag suttit å pratat med min
finaste Ruth som jag gick med på Södertörn
i 1,5h. Å jag kanske ska få träffa henne nästa
vecka! :D

Sen har jag även varit duktig å städat undan
i köket så jag slipper göra det imorgon. Känns
skönt. Nu behöver jag mest bara fokusera på
att handla in mat å dryck inför lördag. Snart är
det ett helt nytt år. Jag som nyss börjat vänja
mig vid att det var 2011.... Ah well.

Nä nu ska jag börja göra mej redo för sängen
så jag kan göra morgondagen till något produktivt.

Godnatt!!

Kommentera här: