Skön dag

Hej kära läsare!

Har haft en riktigt skön dag idag.

Vi har fått tummen ur och kört två tvättmaskiner
idag. Vilket är himla tur eftersom jag började få
helt slut på kläder och så kul är det ju inte om
man tvingas springa naken. Det blir ju så himla
kallt då ju :P

Sen tog jag mig tid för att lägga mig ner i ett kokande
hett bubbelbad, så jag låg där och myste och lyssnade
på musik och hade det bra i över 1½h. Det var guldvärt. 
Likaså var hårprodukterna, speciellt hårinpackningen som
jag fick i födelsedagspresent av mina vänner Elin & Tone 
som fraktades hit upp från södra Sverige för att komma
till mig. Det fick mitt hår att glänsa å må bra :) Tack tjejer!

Sen fick jag även chans att prova min nya hårtork som jag och
mamma var och inhandlade på Mediamarkt för ca 1v sen.
Det är min första riktiga hårtork och den är så bäst!! Den gjorde
mitt hår så lätt och luftigt. I love it. Det var ett riktigt bra köp.

Har även varit en sväng på Konsum och inhandlat bröd och
sköljmedel 5st 2l förpackningar för 100kr. Älskar när man kan
göra såna kap. Pratat lite med grannar. Pratat med en vän som
behövde nån som lyssnade. Bokat träff med finaste Jenny S för
fika på stan imorgon :) Så nu har jag två fikadejter den här veckan.
Riktigt härligt. Sen efter sista tvätten var klar satte jag mig ner för att
skratta till Raw Comedy Club. Dom gör en aldrig besviken.

Over all en mycket bra dag. Hoppas eran start på veckan
har varit lika fin. Många kramar /Y
1 Tone:

skriven

Vad kul att den passade bra! :)

Roligt med en sådan aktiv och positiv dag!

Kramar!

Kommentera här: