Musik

Hej kära läsare!
 
Sitter och lyssnar på musik, och det är det
som jag verkligen älskar. Musik kan verkligen
förändra ens humör totalt. Få en att bli glad.
Avslappnad. Nostalgisk. Allt möjligt. Det är 
underbart. Det är det bästa som finns.
 
Imorgon ska jag träffa min finaste vän Lisa
på stan å luncha och umgås det ska bli 
underbart. Känns skönt. Hoppas bara att
det här regnet inte är lika ihållande imorgon,
då är det inte så roligt om man ska vara utomhus.
Men det blir nog bra oavsett, finns inget dåligt väder... 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
Sen går mina tankar idag till främst till farmor, pappas
kusiner och dom andra närmast anhöriga eftersom idag
så begravdes pappas moster Birgitta 71år som togs ifrån
oss alldeles för tidigt.  

† Vila i frid Birgitta †
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Nä, jag ska drunkna i min musik nu. Omslukas.
Bli uppfylld. Av allt. Glädje. Sorg. Melankoli. Värme. 
Vad det nu kan vara. Ibland är det rätt skönt. 
 
Ta hand om varandra. Lev i nuet.
Kramar /Y ♥
 
 
1 Mea:

skriven

Musik is the shit!!

Kommentera här: