Skrovlig

Hej kära läsare!
 
Är för tillfället förkyld. Hostig, ont i halsen u name it.
På bättringsvägen dock så jag ska ändå pallra mig till
jobbet imorron eftersom jag varit ledig i 4dagar och anser 
att jag fått tillräckligt tid att krya på mig på. Måste ju tjäna 
pengar ju. Hoppas bara att jag inte går tillbaka på jobbet för
tidigt. Och att jag kan använda rösten imorgon. Det skulle vara
en fördel. För från lördag jobbar jag sen varje dag till fredag min första
lediga dag och sen jobbar jag helgen. Och då skulle det underlätta
om jag var någorlunda i form. Särskilt som jag börjar i ottan en av
dom dagarna. Voine voine. Jag orkar inte oroa mig just nu. 
 
Det enda jag ska ta tänka på nu är att ta mig till affärn och
införskaffa lunch för imorron. Och sen lägga mig nån gång för
att orka vakna imorrn bitti. 
 
Krax krax
 
/Yrsa
 

Kommentera här: