En tisdag i februrari

Hej kära läsare!

Idag har jag varit uppe sen kl 9. Vilket är
för mig rätt otroligt. Jag har inte gått upp
den tiden frivilligt nån gång det senaste
året om jag inte haft någonting inbokat,
möte, läkartid, träffa kompisar, ja ni fattar.
Så det känns rätt skönt.

Har precis ringt till My Safety och avbeställt en tilläggsgrej
kommer inte ens ihåg vad den skulle vara bra för men vet
att den skulle kosta oss 500kr. Egentligen skulle jag inte få
säga nej till den efter januari men killen jag snackade med
var himla snäll så han tog bort den. Det var fint. ♥

Lördagens utgång var förövrigt hur kul som helst!!
God mat, god dryck, mycket skratt. Jag å Lisa satt
å pratade å hade supertrevligt hela kvällen :)
Sen stötte jag även på några människor som
jag kände för flera år sen. Och det är ju alltid
trevligt. Skumt i vissa fall men trevligt. Men en
hellyckad kväll blev det iaf. Och vinglig på benen
var jag när jag kom hem. Sen var det oxå det
obligatoriska nån kille från Kurdistan som stötte
på mig där. En utekväll komplett. Haha.

Och det bästa av allt. Jag fick komma hem till
min fantastiska man som försåg mig med vätska
och värme. Det är kärlek det. ♥♥♥

Jag njuter av livet. Jag har fantastiska vänner.
Fantastisk fästman och fantastisk familj.
Och jag älskar dom mer än vad det finns
ord för. Jag hoppas ni vet vad ni betyder
för mig om ni läser det här. Ni som känner
er träffade.

Ska gå, sköt om er!
Mycket kärlek!

Kramar /Y

Kommentera här: