Lördag

Hej kära läsare!

Nu var det ju några dagar sen jag skrev (igen!),
för många tankar som snurrar, å ni vet hur det
är med tankar som snurrar som man inte riktigt
kan dela med sig av till hela cyber rymden för
det är för privat. Då skulle man lika gärna kunna
sätta upp kameror i hemmet å ha kamerafolk som
följde en överallt å ha en realityserie som visades
a'la Newlyweeds om ni kommer ihåg Jessica Simpsons
& Nick Lacheys serie som gick på MTV för 10år sen.

Inte för att jag smickrar mig själv å tror att jag är
så intressant att nån skulle följa mig dygnet runt i
en realityserie men ni förstår vad jag menar. Vissa
saker måste vara privata. Tankar. Känslor. Etc.
Det var det jag syftade på innan jag spårade ur å
tåget hamnade på ett annat spår.

Men nu skriver jag nånting här igen. Idag har varit
en otroligt mysig dag. Först for jag och Daniel till min
kusin Sandra för att fira att hon fyller 22år. Det var
otroligt mysigt, träffa henne, fika go fika å träffa släkten.
Sen när vi kom hem hade svärfar lämnat en låda med
lite mat, mjölk, yoghurt, morötter å lite annat smått å
gott som han hade inhandlat åt oss när han var å handla
mat :) Det kändes fint.

När vi satt på bussen på väg hem från Sandra så ringde
min vän Cecilia å sa att hon var i stan och hörde om jag
ville ses, och det ville jag ju såklart. Så då kom hon hem
till oss och stannade på middag så vi fick chans att umgås
några timmar. Det var riktigt kul! Bra initiativ. Det var ett
bra tag sen vi sågs innan idag.




Jag och Cecilia i Arjeplog sommaren 2008
när vi var där för Silveryran. Detta är just
innan utgång. Grymt rolig helg var det ;)



Nä ska avrunda, har svamlat nog
för ett inlägg nu. Trevlig helg allihopa!!

Kram /Yrsa

1 emelie:

skriven

Jo det var en jobbig dag, men sömn är aldrig underskattat, gick och la mig 21.00 på kvällen :)



VAd händer för dig vännen?

vi måste ses snart, över en middag kanske? :)

Kommentera här: