Fixeri å fixera

Hej kära läsare!
 
Det blev helt plötsligt två inlägg på en dag. Tydligen
hade jag mycket å säga idag.. Hehe.
 
Jag sitter just nu och pustar ut efter att ha
• Tvättat och hängt 4maskiner kläder.
 
• Diskat och gjort snyggt i köket
eftersom jag inte hunnit göra det tidigare i veckan
och vår inneboende har då inte gjort det.

• Jobbat i mina rabatter och tagit bort det meterhöga
ogräset som var där. Såg ut som en urskog eller djungel
eller nåt. För övrigt, grästrimmer är världens bästa uppfinning.
 
Så nu tar jag en välbehövlig paus tills min man kommer hem.
När han kommer så ska vi hjälpas åt och ta ner busken som
står mitt i rabatterna och är så ful, stor, gör så att det är svårt
att plantera andra saker runt omkring för den tar upp så mycket
plats plus att den tar upp så mycket näring. Dessutom så är det svårt
att se ut på gården när man sitter ute eftersom den täcker så mycket,
och det blir så mörkt inomhus. Så vi ska kort och gott ta bort den.
Det ska bli så skönt. Det är bra med fixar dagar ibland :)
 
Nu gäller det bara att lista ut vad vi ska äta ut till middag.
Vad äter ni idag?
 
Trevlig helg!!
Kram /Y
 

Kommentera här: