Nya äventyr

Hej kära läsare!
 
Idag är det fredag. Oj vad veckan har sprungit förbi.
Jag har knappt varit hemma känns det som. Igår var
jag ute på nya äventyr igen. Den här gången var jag
hos min fina vän Tone och hade supertrevligt!!
 
Vi åt godmiddag, satt och pratade å skrattade, sen skulle
vi ha kaffe på maten men då var vi tvungna att fara å skaffa
mjölk för jag dricker inte kaffe utan mjölk, sen for vi förbi OK:s
pumpstation för att pumpa mitt framdäck på cykeln oxå för det
var nästan ingen luft kvar. Sen kunde vi fara hem till Tone igen
och dricka kaffe å äta bulle.
 
Sen blev det bak! Vi gjorde kärleksmums för hon skulle ha med sig
till sin lägergård idag och det var kul. Det är roligt å baka. Särskilt
he på glasyren å slicka skålen hehe.
 
Sen började klockan bli ganska mycket så då konstaterade vi att
det var för mörkt för att jag skulle vilja cykla hem så jag övernattade
där och cyklade istället hem imorse när hon for på jobbet.
 
 
Tone hemma hos sina föräldrar. 26/7 - 2012 Foto: Jag
 
Det var rätt skönt att kliva upp tidigt för när klockan var 8 så hade jag
hunnit äta frukost, komma hem och slänga in dagens första tvätt. Helt
perfekt. Så idag ska vara min tvättdag fram tills Daniel kommer hem har jag
tänkt. Få nånting vettigt gjort är aldrig fel såhär innan helgen.
 
Ha en riktigt bra (löne solsommar)helg och kom ihåg
att njut vad ni än gör, vart ni än är!
 
Kram /Y ♥

Kommentera här: