Erkänner

Hej kära läsare!

Jag känner mig lite nedstämd ikväll. Inte av någon
särskild anledning. Bara lite ensam, saknar Daniel.
Han är i Nordmaling och jobbar. Han ska vara där
i 2v nu. Men jag ska nog ta å fara ut dit i slutet av
veckan å spendera några dagar där så jag får träffa
min älskade. Men måste fixa saker här i stan först...

Går en romantisk drama film på tv. Som inte är sådär
superbra egentligen men som kan vara rätt skön att slö
titta på bara sådär. Om två människor som inte verkar
förstå varandra, hur den andra känner, erkänna att man
verkligen vill ha varandra och erkänna att man behöver
varandra. Att man faktiskt inte klarar sig bättre själv.
Det är läskigt. Och jag är ju så lätt rörd när det gäller
såna saker och att då inte ha Daniel att krama här hemma.
Det är typiskt. Jag behöver honom i mitt liv. Jag erkänner.

Hoppas ni har de bra vart ni än befinner er!

Kram /Y♥


Kommentera här: