Uppesittarkväll

Hej kära läsare!
 
Inatt har jag uppesittarkväll. Vet inte exakt hur
länge jag har tänkt vara vaken. Men ska vara
vaken ett tag till så jag är tillräckligt trött så jag
kan sova några timmar imorgon eftermiddag för
imorgon jobbar jag natt, inskolning, vaken natt
och då är det en himla stor fördel om jag kan hålla
mig vaken och inte sitta och nicka till. Så därför håller
jag mig vaken nu, istället för att gå å lägga mig kl 23
som jag annars brukar göra, och vakna självmant kl 8
som jag har börjat göra eftersom jag har börjat få vettiga rutiner.
Sen måste jag vända tillbaka dygnet lika fort eftersom
jag jobbar dag torsdag, fredag. Lr ja, på torsdag börjar
jag inte förrän 12.30 men på fredag börjar jag 7 på morgon
så då måste jag ha hunnit vända tillbaka dygnet så det 
kommer bli en intressant vecka med väldigt konstig
dygnsrytm. Oj oj oj. Men det ska nog gå bra.. Hoppas jag :)
 
Klirr i kassan iaf ;)
 
Men jag börjar bli ganska trött. Och frusen. Och trött.
Om ca 8h måste jag fara iväg för att jag ska till tandhyginisten.
Sen ska jag till en kompis å gratta hennes son som fyllt 1år idag
(igår?) måndag. Tekniskt sett så var det igår eftersom det är efter 
midnatt men eftersom jag inte gått å lagt mig än är det fortfarande
idag för mig om ni förstår hur jag menar. Oj vad snabbt mina fingrar 
flög över tangentbordet. Dom samarbetade extra bra ikväll. Det är alltid
trevligt. Fingrarna tänker snabbare än huvudet tror jag.. 
 
Jag borde nog gå å lägga mig nu, klockan är efter två och annars riskerar jag
att somna här ute. Jag ska trots allt upp å göra saker imorrn oxå. 
Förhoppningsvis behöver jag en tupplur och jag klarar av att vara vaken 
hela natten imorgon och allt kommer gå finfinfinemang!
 
Ni får hålla tummarna för mig.
Sov gott mina älskade vänner och läsare.
För det ska jag. Godnatt!
 
Kram /Yrsa ♥

Kommentera här: