Fantastisk helg

Hej kära läsare!
 
Jag har haft en helt fantastisk helg. Jag har bara gått
omkring å strålat av lycka. Jag har gjort så många 
roliga saker och umgåtts med så många av mina
fantastiska vänner. Och sprungit på så många
underbara människor som jag inte träffat på år 
och dar. Vissa människor som jag sprungit på från
mitt förflutna var ju bara märkligt men det är sånt man
får ta. 
 
I fredags myste jag med Daniel här hemma innan jag for
ner på stan och hade lång lunch med finaste Sara på Costas.
Och där sprang vi på Mea som jag varken träffat lr pratat med
på jätte länge för vi båda har haft så tokmycket. Men det ska
förändras lr hur Mea ;) Så åt jag å Sara lunch, sen for vi å tittade
på kläder för jag behövde shoppa. Jag la undan ett par jeans på
Kapp Ahl men det var så långt vi kom med det. Sen for hon vidare 
och jag fortsatte kolla på kläder, fast det enda jag hittade då blev
sockar å underkläder. Men jag var glad ändå. Solen sken ju. 
 
Sen spenderades kvällen hos min finaste Matilda å hennes dotter 
som förmodligen är det finaste nånsin. Käka go mat, såg på film
å sen drack vin å pratade hela natten :) 
 
Lördag var jag på stan å fika med min fina vän Evelina som jag
inte träffat på typ 6mån. Sen gick vi å shoppade och hon hjälpte
mig hitta de snyggaste jeansen ever!! Dom satt så perfekt så jag 
har aldrig sett på maken. Rumpan, låren. Jag kände mej så snygg.
Det var underbart. Nu måste jag bara vänta på att affären ska ringa
å säga att dom är klara med att sy upp dom för dom var lite långa.
Sen kan jag gå omkring i dom jämnt!! :D Och kvällen spenderades
återigen hos Matilda och på bussen hem träffade jag en av mina
närmsta vänner som jag hade under högstadietiden, Sofia. På 
utvecklingssamtalen fick både hon och jag höra från diverse olika
lärare att du kanske inte ska prata så mycke med Sofia/Yrsa utan
fokusera mer på spanskan lr gympan eller vad det nu kunde vara.
 
Kort sagt helgen har varit fantastisk för mig. Och jag förväntar mig att
den fortsätter såhär. Nu ska jag dock sätta igång med lite tvätt å plock.
Och väcka Daniel :) 
 
Hoppas Ni har det lika bra som jag. Jag är så lycklig :) 
 
♥Kram♥ 
1 Tone:

skriven

Vilken härlig helg! Jag hoppas också att det fortsätter i samma stil. Kramar på låååångt håll! :)

Kommentera här: