Vikariat suger

Jobba.. Jobba inte.. Jobba
 
Fick ett telefonsamtal av chefen idag.
Jag går ju på ett tillsvidarevikariat.Tydligen
är det här tillsvidarevikariatet slut 15maj.

Fast varken chefen eller hon jag vikarierar för vet om hon
kommer vara på benen till dess. Så chefen skrev in mej som
tillsvidareanställd iaf maj månad ut. Vilket hon sa kan bli förlängt
beroende på hur saker och ting blir vilket ingen vet i det här läget.
Jag blev lite förvånad måste jag säga över att det här samtalet kom nu.
Jag hade ändå förväntat mig att jobba hela sommaren. Finns ju inget
som säger att jag ändå inte gör det. Det får framtiden utvisa. Men det hade
varit skönt att få veta nu. Nu nu nu.Men hon lovade att hålla mig uppdaterad. 
 
Ovissheten är dryg. Inte för att jag är så orolig egentligen. 
Jag kommer få jobba tillräckligt. Det är jag helt övertygad om.
 
 
 
Hoppas allt är bra med er
Vem det nu är som läser här.

Over and out
                             /Yrsa
 

Kommentera här: