YTA är samlade igen!

Hej kära läsare!!
 
Nu är julfirandet över, julmaten undanplockad.
Och det blir lugnt tills nästa år. Vilket känns
riktigt skönt måste jag säga. Missförstå mig inte.
Jag älskar min familj å släkt. Men när man träffas
så många och umgås så intensivt i så många dagar
så kan det lät bli överväldigande. Särskilt om man har
några färgstarka personligheter, vilket de allra
flesta familjer har, som är bäst i små doser.
 
Nu kan jag iaf pusta ut lite. Det känns skönt!
Ta det lugnt. Umgås med mina vänner som är
och hemma och hälsar på över storhelgerna.
Som man tyvärr inte ser så ofta eftersom de är 
utspridda i Sveriges avlånga land. Göteborg, Malmö, Gotland..
Men nu är dem hemma i stan iaf. Det känns otroligt bra.
 
Imorrn ska jag träffa mina flickor på stan. Det var
vi som var järngänget på gymnasiet. Vi hette YTA ;) 

Från vänster: Tone, Anna & Yrsa 
Bild från studentbalen 2007
 
 
 
 
All kärlek till er! Hoppas ni haft en fin jul och att ni har det bra därute.
Och att ni får ett riktigt gott nytt år med någon du/ni håller av. ♥
 
Många kramar /Yrsa

Kommentera här: