Framtid närtid..?

Hej kära läsare!

Också en sak man kan roa sig med på en måndagskväll... 
Skriva upp priser på hus/radhus/bostadsrätter i området of
your choice för att kunna räkna ut ett medelvärde på vad
olika typer av bostäder generellt sett kostar. Inte för att du
(läs jag) tänkt flytta, köpa nånting nu men nån gång i framtiden
och det är ju bra att hålla sig uppdaterad på marknaden och börja
tänka framåt. Framåt som i; Kommer jag ha ett jobb om 2veckor?
Eller ska jag köpa hus om 2år? Det verka logiska tankar som följer
varann eller hur?? :P Så jag har gjort stapeldiagram å grejer för att
tydligt kunna se skillnad på priser i olika områden. Rätt kul faktiskt.
Och man kan snabbt konstatera vilka områden som är billigare å inte.
 
Ledig idag. Väntar på pappa ska ringa, vi kanske skulle fara ut till Ratan
idag. Stugan vid havet där mitt hjärta finns.
 
Hade fint. 
 
Kram /Y

Kommentera här: