Snurrande huvud

Hej kära läsare!
 
Nu snurrar mitt huvud med saker.
Otroligt att det inte är just innan kvällen
haha. Jag fyller år nästa vecka. 25år.
Så då blir det storkalas med släkten.
Så mitt huvud snurrar med saker som
behöver fixas innan dess. Dvs städa,baka,
göra lista på det som ska inhandlas till bakning.
Sen att se över när detta ska göras för att det ska
klaffa med andra saker som ska göras. 
 
Och jag har flytten hela tiden snurrande i mitt
huvud. Det måste vi göra oss av med, sälja/kasta.
Det måste vi packa ihop på det sättet och vi måste
börja packa ihop snart för att kunna bli av med det
innan vi kan införskaffa det nya vi vill ha. Osv. Det
tar aldrig slut! Min hjärna går på högvarv hela tiden!
Var glad att du inte är i mitt huvud haha. De kommer
explodera snart av för mycket tankar.. 
 

Kommentera här: