Energi & kärlek

Halluuuuu!!!
 

Jag hade energi idag. Dvs Jag orkade mer än gå från soffan till badrummet. 
Fantastiskt. Så då passade jag på att städa undan lite här hemma ♥
 
Jag måste ju när jag har energi för min fantastiska sambo gör så mycket här hemma. 
Jag har ju inte haft så mycket energi på sistone så han har fått göra mer än hans del =( 
Så när jag orkar gör jag allt jag bara kan!!!!
 
♥ Jag var även en sväng till min fina farmor & farfar idag ♥
 
Farmor hade en rätt bra dag. Det var skönt.
Om ca 1mån firar farmor & farfar 60år som gifta.
60år!!!!! Då har man gjort det bra tycker jag. ♥


Vi får väl se hur länge man själv hinner vara gift
med tanke på att vi inte hunnit ner för altargången än. 
Men leva tillsammans i vått & torrt i många herrans år
det lär vi ju hinna med ♥

___________________________________________________________________________________________
 
Hiii!

I actually had energy today :)
(compared to other days when I have to save up my energy
for over an hour to be able to go to the bathroom!!)

So I made sure to use it wisely. I cleaned up 
a little here and there around the house. 
Because I really wanna ease up the workload
for my honey. Since I can't work and am too sick
to do too much around the house without feeling
like passing out he has been forced to take on
most on the responsibility. That's why I am so
happy when I have good days!!

I also went to visit my grandparents today ♥
In august they will celebrate 60years as a merried couple!
It's so wonderful to see so much love after being together
such a long time!!!
____________________________________________________________________________________________


Post about my view on how to make relationships work

Tankar om relationer

Kommentera här: