Tisdag

Hej kära läsare!!

En ny vecka har börjat, och fr o m imorgon
även en ny månad. Igår har jag och Daniel
varit och gjort diverse ärenden på stan.
Vi var även på en promenad igår, ute å
gick ca 30min vilket var riktigt uppfriskande.

Vi lyxade till det med tacomiddag här hemma
igår. Det är ju inte varje dag man äter det inte ;)
Och idag när vi var på stan så köpte vi semlebröd
så vi skulle kunna göra hemmagjorda semlor,
för det är ju så ruggit gott! Och det är ju den tiden
på året *host* (enligt mej mellan januari och mars :P)
Jag fullkomligt älskar semlor.

mums!!



I övrigt kan jag konstatera att den första månaden på 2012
varit riktigt bra. Det som har varit postivt den här månaden är:

1. Jag har börjat bli mer aktiv & hälsosam, samt börjat tappa
   endel av den vikt jag vill bli av med.

2. Jag har haft en hel del energi.

3. Jag har träffat mycket vänner.

4. Jag har umgåtts en hel del med familj
    och släkt.

5. Daniel börjar bli friskare och få mer energi...

6. .. Vilket betyder att vi kan umgås på ett helt
   annat sätt vilket är otroligt värdefullt.

7. Jag oroar mig mindre för saker å ting rent
    generellt än för 1-2mån sen, mina steg är
    lättare. Jag mår bra.

8. Jag har lust att göra saker; skriva, promenera
    eller andra former av aktiviteter.


Kort sagt det har helt enkelt varit en super bra
start på det nya året, och jag tror det kommer
fortsätta så. Det här kommer bli ett riktigt bra år.
Eller vad tror ni??

Sköt om er!!

Kram /Y






1 J E N N I F E R:

skriven

vilken fin blogg!

2 Emelie:

skriven

Vad roligt att höra att allt går åt rätt håll igen, det glädjer mig mycket :)

jo min christoffer kan vara en liten romatiker han :)

Kommentera här: