Produktivitet

Hej kära läsare!

Är tokslut i huvudet just nu. Har räknat matte
7h idag. Varit på personalmöte och hunnit tvätta
2maskiner. Även varit på 20min promenad i kylan.
Är ganska slut i både kropp och knopp nu. 
Ska väl inte vara uppe så himla länge till, kanske
ska ta en kopp te och börja varva ner. 
 
Men det känns skönt att jag börjar komma in i
bra rutiner även på mina "lediga" dagar. Att jag 
inte sover bort hela dagen utan tar vara på hela
dagen och gör någonting produktivt av det. 
Jag mår bra av det. Mår bra av att känna att jag
gör någon nytta, vare sig det är för mig själv eller
för någon annan. Det tror jag alla gör. Men det är inte
alltid man har styrkan att ta sig upp när man är längst
ner på botten. Men när man väl gör det är det en så
fantastisk känsla. I love it. 
 
Hoppas ni har haft en bra start på
den här nya veckan oxå!
 
Kramar /Y
 
 
 

Kommentera här: