Mörbultad

Hej kära läsare!
 
Dryg dag. Vart en trip till akuten. Anfall. Föll in i betongväggen i hallen. Riktigt skönt.
Jag lovar..Daniel vart rädd att jag skulle få en hjärnskakning. Så jag vaknar upp förvirrad
på hallgolvet och två ambulansmän står i min hall. Fick höra sen att han som körde
ambulansen kände igen mig, adressen och epilepsi så han visste precis vem jag var.
Då vet man att det är illa. Att det hänt för många gånger. Jag hade ingen hjärnskakning.
Jag fick dropp, göra EKG och några andra tester. Allt var bra. 
 
Efter sjukhustrippen for vi en sväng på stan där jag shoppade lite underkläder på Change. 
2bhar och matchande trosor för endast 700kr sjukt nice!! Då blir man nöjd å glad. 
 
Har överlag ändå varit en bra dag. Trots allt. Och har fått veta att
min finaste Lisa kommer till stan nästa helg ♥.
 
Ska runda av nu å fokusera på filmen jag ser. 
Hoppas ni har det bra.
 
Kram
     /Yrsa
 

Kommentera här: