Goda nyheter på posten!

Hej kära läsare!!
 
 
Jag har blivit beviljad färdtjänst nu :) 
Efter bara 2veckors handläggningstid!!!
 
Det känns så otroligt skönt eftersom min läkare
bedömer att det är för stor risk för mig att åka buss,
pga all stimuli, risken ifall jag skulle få ett anfall etc.
 
Så nu behöver jag inte känna att jag är fångad i
min egen lägenhet. Nu kan jag ta mig var jag vill,
när jag vill! Det är en enorm frihet och jag känner
mig SÅ lycklig! Jag tror inte ni kan förstå. Jag vet inte
om jag har förstått det än. Men det är en fantastisk känsla.
Jag är inte lika låst. Jag älskar det!!! Nu kan jag ta mig om jag vill. 
 
Det är så underbart!!!!
 
Ja jag vet att jag överanvänder utropstecken just nu men det struntar
jag i för jag är i ett lyckorus! HA! 
 
 
 
Hoppas ni oxå hade bra!!
♥ Stora kramar ♥

Kommentera här: