Skit i tacksamheten

Hej kära läsare!
 
Det har varit rätt dött nu på bloggen ett tag. 
Jag har varit så upptagen så jag har knappt
hunnit andas. Stundvis glömt bort hur lägenheten
sett ut för jag har knappt varit hemma. I bästa
fall för att sova. Men i veckan knappt det då jag 
varit hos en kompis å haft Gilmore girls maraton 
i flera dagar så det blev 2dagars övernattning och många
timmars tittande :). Annars har jag bara jobbat, jobbat
och jobbat lite till. Jobbat som en tok. Men det kommer
löna sig i slutändan. Det börjar se hyfsat ut i lönekuverten. 
Så vi kanske överlever nästa månad :) 
 
Har fått många insikter idag, mycket vettigt. Man behöver inte
vara så jävla tacksam för vissa saker bara för att man vet att 
andra har det värre. Man får erkänna att man har haft det jobbigt.
Istället för att vara tacksam för att det inte var SÅDÄR illa. 
Skit i tacksamheten fick jag rådet att göra å det kändes sjukt befriande. 
 
Ska sluta skriva nu.
Trevlig helg!!
 
Kram /Y

Kommentera här: