Bästa tjejerna <3 YTAE <3

Hej kära läsare!

Igår kväll hade jag mina underbara tjejer här hos mig. 
Anna, Tone och Emelie alla samlade hos mig samtidigt.
Vilken tur jag har som fick umgås med mina finaste samtidigt.
Vi satt å surrade hela kvällen och vi som inte var i ett välsignat tillstånd
drack lite rödvin. Mycket prat och skratt. Det blev både roliga och allvarliga
samtalsämnen precis som det ska vara när fyra tjejer träffas. 
Vid elva snåret begav sig A & E hem, T stannade.

 
 
Vi fortsatte prata, hällde upp ett till glas vin och
konstaterade att amerikanerna borde lämna vinmakeriet
till europérna å tja.. alla andra kort sagt. Sen poppade vi
popcorn, såg på Pretty Woman, drack vårt vin,tävlade
om vem som kunde flest repliker hehe. Vid 3tiden for T hem
på trötta ben efter att ha somnat i min väldigt sköna soffa!
Då gick jag till sängs rätt trött jag med. Somnade fort. Idag
har jag inte orkat många knop. Soffan har varit min bästa vän.
 
Men det kan bli så när man har haft en uppesittarkväll med sina
bästa flickor när de för en gång skull är i stan samtidigt!! ♥♥♥♥
 
Hoppas ni haft en fin helg.
Puss & Kram

Kommentera här: