Klassåterträff 2004

Hej kära läsare!
 
Fick ett brev på posten härom dagen.
Där stod det att i maj är det klassåterträff.
10år sen jag gick ut 9an. Jag börjar nästan 
känna mig gammal, det här med klassåterträff 
å grejer ska man inte vara "vuxen" för att gå på sånt?
 
Gjort en massa grejer. Jag vet jätte många som redan hunnit med att gifta sig, skaffa barn och färdigutbildad. Samt faktiskt jobba med det dom är utbildade inom! Suck.
 
Vissa ska bli jätte roligt att träffa andra hoppas jag inte dyker upp. Har ingenting att säga till personen i fråga. Men hörde att hen bodde på andra sidan landet så förhoppningsvis orkar den inte komma upp för en klassträff ;-)
 
Men det ska bli spännande. Det är i maj så det är ju ett tag kvar men jag känner peppen och jag hoppas det blir bra uppslutning! 
 
Hur känner ni mina läsare om klassåterträffar med högstadieklassen? Jätte roligt eller värsta mardrömmen? Skriv å berätta <3
 
Hade bra! Kram

Kommentera här: