Snart snart snart...

Hej kära läsare!
 
Nu märks det att vi snart ska flytta. 
Allt jag skådar här hemma är flyttkartonger
och tvätt som hänger på tork inför att bli nerpackad.
 
Idag är dan före dan före flyttare dagen.
På torsdag får vi nycklarna. Då kommer
svärmor med lastbil å hjälper oss. ♥
 
Det var tänkt att vi skulle ha hela helgen
på oss att flytta klart o städa men nu ikväll
blev det bestämt att vi ska lämna in nycklarna
till där vi bor nu redan på fredag istället för måndag. 
Så det kommer bli lite stressigt med flyttstäd å sånt
men vi får göra det bästa vi kan på den tid vi har. 
Eftersom de nya hyresgästerna absolut ville ha
lägenheten på fredag och inte måndag så har de sagt att
det har överseende. Får prata med kvartersvärden imorgon 
om nycklar hit å dit. 
 
Packade förövrigt ner mina kläder ikväll. Jag tycker, förmodligen
som många andra tjejer att jag aldrig har några kläder. Nånsin!
Tji fick jag när jag skulle packa! Det blev 3resväskor och en flyttlåda
alla fyllda till bredden. Nu förstår jag varför Daniel himlar med ögonen
när jag säger att jag inte har nåt att ha på mig... 
 

Kommentera här: