Angående permanent boende..

Hej kära läsare!
 
Jag vill inte bo i lägenhet resten av mitt liv.
Särskilt inte om jag har barn eller hund.
Folk säger men vaddå, ni har det ju fint?
Baksida, nära till naturen, stor lägenhet. 
(Vi har en 4a på 104kvm å visst det är bra)
 
Jag vill inte ha grannar som hör allt jag gör,
för att väggarna är så tunna. Om jag bråkar
eller älskar med min man. Jag vill kunna släppa
ut mina barn och min hund på gården utan att
grannar som bor för nära ska tänka och tycka en
massa om det. För jag gör vad jag vill på min gård.
Jag vill inte bo nånstans där man kan enkelt se in
i varandras fönster. Vare sig det är från cykelbanan
eller från hus till hus. Och jag vill kunna sitta på min
baksida i min bikini och sola en varm sommardag
eller topless om jag så önskar. Utan att hela kvarteret
ska se mig om de bara råkar gå gatan ner. Det här är 
mina minimikrav på vad jag skulle behöva för att må bra
på ett ställe. Happy wife happy life. 
 
Skulle inte vara helt fel ;) Vackert hus nära havet.

Mycket yta att springa på, gräva en sandlåda,
sätta upp en gungställning, å en trädgunga.
Makalöst. Där kan jag bo ;)

Kommentera här: