Känner mig hemsk :(

Hej kära läsare!
 
Vaknade idag med dunderförkylning 
och hög feber. Halsont, nyser, huvudet..
Känns som att dvärgarna använder mitt
huvud som gruva att jobba i. Fy fan. 
 
I normala fall hade det väl inte varit hela
världen. Jobbigt att vara sjuk, visst. Ingen
gillar väl att vara det. Men idag skulle jag
jobba. Mitt jobb som kontaktperson. Vi
skulle å titta på dinosaurier på museum.
Vilket är hans favoritgrej ever. Så går jag
och blir så sjuk att jag knappt orkar stå 
på benen eller hålla ögonen öppna. Trots
att jag gick och la mej vid nio tio snåret igår.

 
Det känns jätte hemsk. Kändes rent ut sagt
för jä**ligt att behöva ringa å säga att jag 
inte kunde komma idag. Men ibland måste
man tänka på sig själv först. Oavsett hur jobbigt
det kan kännas. Vissa dagar blir inte som man
har tänkt sig helt enkelt. No point fighting it...
 
 
 
 
Hejdå, hörs sen.... 
Vill nån komma å göra té åt mig?
1 Tone:

skriven

Nej, men usch och fy! :( Stackare!
Bra med kurerande sjuktstuga. Hoppas det går över fort.

Skickar styrkekramar! <3

Kommentera här: