Bröllopsoutfit

Hej! Idag har jag varit å bokat tid hos frisören så jag kommer få hjälp att fixa en snygg frisyr till svågerns bröllop. Jag har frisörtid 9.30 bröllopet börjar 13.00 det borde jag hinna :-) det här är alltså 28juni lördag som stora dagen är. Men måste vara ute i tid med planering å bokning. Inte så länge kvar nu! Peppad! Har nu klänning och skor. Köpte skor idag. Lycka!
Jag tror det kommer bli så fint ihop :-) När jag provade skorna i affären kände jag mig som askungen. Så fin kände jag mig. Så det kommer bli jätte bra tror jag. Vad tror ni? Har ni några tips på vad jag be om för frisyr? Tips uppskattas oerhört mycket!
1 Tone:

skriven

Vilken supefin klänning du hittade! Skorna passar ju perfekt till den. :)

Tror på halvt uppsatt, som vi pratade om sist. Det blir snyggt!

Svar: Ja, det känns superroligt :) Ja, jag tror oxå det blir bra med håret ;) Är så glad att jag hittade skor som passade med klänningen :)
Yrsa

Kommentera här: