Dagen före W-day

Hej kära läsare!
 
Har varit på stan hela dan med mina fina tjejer.
Fikat. Sprungit ärenden. Väldigt produktivt blev det.
Kom hem framåt sex snåret. Middag, slog
in bröllopspresenten. Såhär blev det se nedan. 
 
Var och köpte lite roliga
hår grejer. När jag kom
hem provade jag göra en
svinrygg för första gången. 
Blev rätt nöjd. Och väldigt
praktisk frisyr!! Håller verkligen
håret på plats i alla lägen.
Inte en slinga faller i ögonen.
Sjukt bra verkligen. Så nu är
jag redo att bli hemmafru på
50talet eller kontorskvinna
med sån där dräkt som dom
har på sig allt jämnt ;) Jag har
håret ni får komma med
utmaningarna hehe ;P 
 
Men nu sitter jag efter en lång dag i soffan
och tar det lite lugnt. Ska dricka lite té,
fila fötterna, slänga kläder i en väska.
Sen är jag redo för sängen! Kommer bli
sjukt bra eftersom jag har gjort mycket
idag.Kommer bli en lång dag imorgon.
Måste samla krafter. Orka med alla intryck.
Alla människor. Tidig morgon. Sen kväll. Men
det ska bli sjukt roligt. Och nästa vecka ska
en kusin till sambon komma o bo här några
dagar. Aldrig träffat han förut, men av vad jag
förstått verkar han sjukt nice. Träffade hans
syster förra året och henne total föll jag för.
Så det kommer säkert bli jätte roligt. 
 
 
My piggy back på ren engelska :P
(eller svinrygg variant 2 svinsnygg?)
 
 
Bröllopspresenten inslagen å klar 
 
 
Foto
Kusin Timmy som ska komma på besök å min älskade Daniel ♥
1 Tone:

skriven

Schvinschnyggt! ;)

Det kommer säkert bli jätteroligt imorgon/idag. Tillsammans går det bra. :)

Kram!

Svar: Ja, de kommer nog bli makalöst! Oroar mig bara för att det blev så sent med allt pjoller jag skulle göra... Nu är klockam halv3 och det är först nu jag är redo för sängen. Ska upp vi sju halv8. My god. Men de blir nog bra. Hörs sen. Puss
Yrsa

Kommentera här: