Hår, naglar, kropp

Hej kära läsare!
 
Lekte med håret igår.. 
Det här blev resultatet. Och tog faktiskt inte mer än 5min!!
'
Tyckte jag var rätt najs faktiskt =) Ni kan förstora bilderna på mig.
 
Här är en bild på hur jag gjorde. Inte så komplicerat.
 
 
Jag börjar tänka om, om jag ska fixa mitt eget hår eller gå på salong... 
När man kan göra så snygga enkla grejer. Men å andra sidan, blir det ju
snyggare (förhoppningsvis!) om ett proffs fixar, å ska man på ett bröllop med
100pers vill man vara snygg. Med en frisyr som håller ordentligt. That's a fact. 
Det känns jobbigt. Dom måste göra mej riktigt snygg för att jag ska tycka det är
värt att lägga ut så mycket pengar. Men vad ska jag göra? Det är ju ett val som 
gör. Och sambon. För vi vill inte att jag ska se tråkig ut, eller inte tillräcklig glammig... 
 
Men har iaf bokat in manikyrtid nu. Så mina naglar kommer inte se ut
som hej kom å hjälp mej! Måste på stan å göra lite andra ärenden. 
Kanske borde fixa ansiktsmask. Nån som vet nån bra? Spa känsla innan bröllopet. 
Rena kroppen. Ansiktsmask, skrubba kroppen, bara känna alla
positiva strömningar till mig.♥
 
Jaja.. Nu blev det kanske för mycket hopp emellan. Min hjärna funkar så.
Svårt att hålla den röda linjen. Hoppas ni har överseende. 
 
Tack för att ni lyssnar. 5dagar kvar till den stora dagen, sen är det kört!! Inga mer förberedelser.
No more take backsis. Då ska P&F säga sina I do's, jag & D, och 90 andra pers ska bevittna
detta vackra. Jag är förhoppningsvis nöjd med min outfit från håret, naglarna å skorna. Jag tänker ha
med mej ett par backup skor ifall det blir för jobbigt. Träffa en massa nya människor.. Lång dag. 
Och förhoppningsvis har det vid det laget löst sig med vart vi sover efter bröllopsfesten.. Det är 5mil
att ta sig in till stan och det är ganska långt mitt i natten utan bil.. Hmm.. Men vi får se hur saker å ting
utvecklar sig. Det är ju trots allt bara måndag idag.. Mycket kan hända på ett par dagar. 
 
Ha en fin vecka!! 
 
Kram! //Yrsa♥
 
 
 

Kommentera här: