Manikyr

Hej kära läsare!

Ikväll har jag varit hos min allra finaste 
syster å fått manikyr. Det var riktigt skönt 
eftersom resten av dagen har varit lite sisådär 
Mys att bli ompysslad å få  fina naglar å mys att
ha syster tid. Tjejsnack systrar emellan är aldrig fel ;)
 
Såhär fin blev jag efter nagel behandling hos Ida. Hon är så duktig :)
Får bara vara försiktig nu så jag inte förstör dom. Det skulle vara klassiskt mig..
 
Såhär skönt hade jag igår när jag gjorde en egen ansiktsmask av honung å yoghurt.
 
Imorgon träffa fina flickor på stan. E & T får jag myshänga
med imorgon, det kommer bli lovely! Kärlek. ♥
 
Jag hoppas ni där ute har det fint och unnar er lite egen
tid under semestern för det förtjänar ni efter att stressa
sönder resten av året. Många av er gör desamma, om inte
mer under semestern också men glöm inte att ta ett djupt andetag.
Njut av livet. Tänk på allt vackert. Naturen. Barnen. Nära & kära. ♥
 
Jag med mina fina syskon Ida och Petter, en sommarkväll för några veckor sen ♥
 
Glöm inte bort att ringa och träffa dem som står dej nära hjärtat.
Fortare än du tror kan det vara försent. Njut av varje dag du har.
Med dessa ord säger jag godnatt och sov så gott.
Det är en dag imorgon oxå. (Hoppas vi för alla :) 
 
Puss å kram

Kommentera här: