spa, relax å fint

Hej kära läsare!
 
Har myskväll här för mig själv. 
Har käkat avokado och räkröra till middag.
Kanske det godaste och enklaste ever.
Drycken till detta blev isvatten. Helt perfekt.
I love it. Snart ska jag sätta på ansiktsmask
o ha lite spakväll här i min ensamhet. 
Mannen är i byn och umgås med
släkt som är på besök från långt bort.
 
Gräsänka ett par dar så då måste jag
passa på å pyssla om mig själv och 
 ikväll betyder det ansiktsmask, räkor
och romantisk komedi med Sandra Bullock.
Imorgonkväll är det manikyr hos syster. 
Känner mig riktigt avslappnad just nu.
 
 
♥♥♥♥♥♥
 
 
Va skönt det är å slappna av ;) Klia mig!!
1 Tone:

skriven

Det låter riktigt härligt med spakväll med egentid! :)

Svar: Det var helt underbart! Och ikväll blev det manikyr, snart sängdags =) Mannen har kommit hem tidigare ;) Tjohoo! (hatar att sova ensam) Vaknade som pippi långstrump imorse! Det du!
Yrsa

Kommentera här: