Birthday girl

Hej kära läsare!
 

Jag fyllde år igår. En fin vän kom över med
en fin bukett gula rosor och fantastiskt kort
som nästan fick mej att börja gråta. Bakade
120st bullar i förrgår. Ikväll har jag tänkt
baka muffins och morotskaka, samt laga 
pasta & köttfärssås till mig och min älskade
man som är på jobbet och behöver att jag
kommer förbi med matlåda. 
 
Idag har jag haft en meningslös föreläsning, 
blivit bjuden på lunch av en älskad vän, varit
och köpt gardiner med min vackra man. Så
nu har vi fina lila (såklart! vad annars??) gardiner
i vardagsrummet. Imorgon kväll kommer familj
och släkt för att fira min födelsedag och på lördag
kommer vännerna. Då ska det vara städat, fint och
mycket go´fika å bju´på =o). Det kommer bli riktigt mys. 
 
Men kvällen ikväll spenderas i köket. Det känns ganska
trevligt faktiskt. Mysfaktor hög med bak och matlagning 
som luktar gott. Lite musik i öronen medans saker å ting
puttrar ihop. Det kommer bli great. Nu kör vi. 
 
purple dress ladies dresses and flower girls
 
 

Kommentera här: