Gott nytt år!

Hej kära läsare!

Så var det nya året här. Mycket har hänt. Både positiva och negativa saker. 
Här nedan kommer några av de stora sakerna som hänt i år.
 
 
 
 
I början av året var jag arbetslös och visste inte var jag skulle
ta vägen pga en rad olika skäl. Både pga att det hade blivit 
fel arbetsplats för mig och att det blivit omstruktureringar på
jobbet så helt plötsligt så skulle personen jag jobbat hos i nästan
2år inte ha någon form assistans alls. Ca 1mån efter det fick jag veta
att han gått bort. Begravning. :'(
 
I februari flyttade vi till en större lägenhet. Lika många rum men fler
kvadrat och SÅ mycket bättre planlösning. Älskar den här lägenheten.
Det är fortfarande vissa saker som vi inte hunnit fixa än och självklart 
finns det begränsningar på vad man kan göra i en lägenhet om man 
jämför med hus.. (Längtar så tills vi kan köpa hus!!) Men det är en jätte
fin lägenhet som passar oss perfekt tills vidare. ♥
 
20April
12 år med min kärlek
Vi firade genom att äta
god mat på Lottas och 
lyssna Marie Fredriksson
konsert. Perfekt kväll ♥
 
2 maj 
10år reunion med 
högstadieklassen. 
Sjukt rolig kväll faktiskt =)
 
I somras var jag tyvärr på begravning igen.
En fd granne som gått bort i cancer.
Så hemskt. Men bättre att få den eviga
vilan än att vara här och lida. Oerhört bra man.
Genomsnäll mot alla. Livet är bra orättvist.
 
28 juni var jag på bröllop♥
Min svåger och hans älskade gifte sig
efter 12år tillsammans. Oerhört vackert.
Tårar rann större delen av kvällen. Så fint.
 
I slutet av augusti började jag plugga.
Jag ska bli förskollärare! Efter mycket
motgångar har jag bestämt att inget ska
stoppa mig nu. Den här gången är inget
omöjligt så det så!! 
 
 
 
6 oktober
En av mina närmaste vänner
får en liten son ♥♥♥
 
5nov
min födelsedag
Hela släkten och vännerna
kommer för att säga hej och grattis.
 
20december
♥ Min syster & T berättar att de har förlovat sig ♥
Happy happy snart ett till bröllop på gång :) 
 
Min bror har träffat världens sötaste
flickvän. Så glad för hans skull ♥
 
 
 
 
 
Men livet händer ju mellan de stora sakerna. De små ögonblicken när
man bara sitter hemma och tittar på en film och helt plötsligt
möter jag och min vän våra blickar och bara bryter ihop av
skratt. Det är sånt som gör livet värt att leva. 
 
Mellan dessa händelser jag skrivit upp här har jag
spenderat all min tid med mina vänner och min familj & släkt. 
Och såklart Daniel, men han är min familj. Dessa människor
som jag räknar in här betyder allt för mej och jag skulle göra
vad som helst för dessa människor. Det är kärlek. ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: