Humörsvängningar!!!

Humörsvängningar är det värsta som finns. 
 
Jag har precis börjat med en ny medicin för en dryg
vecka sen som läkaren sa "ja du kan ju bli lite trött vid insättning"
Bullshit!

Jag är trött hela tiden. Känner mig svimfärdig om
jag gör för mycket.

Jag är så överkänslig känner mig som en gravid tonåring

eller nåt vad gäller hormonerna för dom bara sprutar.
Jag har gråtit varje dag i över en veckas tid. Skrikit på
nära och kära bara dom har tittat eller sagt något jag har
uppfattat fel. Sen har jag börjat gråta antingen av skuldkänslor,
eller för att jag känner mig så missförstådd så jag förstår inte att 
dessa personer som jag egentligen älskar mest i världen menade
väl och förmodligen inte alls höjde rösten utan det var bara i mitt huvud.
Och är det något jag i vanliga fall skulle bli lite irriterad över så blir jag
nu blixtrande arg. Nästan så att jag vill kasta saker. Och nej det går inte
över med ett leende eller en kram från dej även om det är det jag behöver
för jag känner mej så ensam hela tiden. 

Om ingen är här med mej, pratar med mej etc betyder det att dom inte älskar mig längre???

Jag orkar fan inte med mej själv hur skulle nån annan göra det!
 
 
 
 
I HATE MOODSWINGS!

A little over a week ago my doctor prescibed
a new med for me. It's really heavy, and have
alot! of side effects. My doctor just told me that
I might get a little tired in the beginning. 
 
Not wanna sleep 24/7, be crazy hormonell like I'm
15years old again and pregnant. (I was never pregnant
but with the moodswings I got I might aswell be!)
 
I've been crying everyday for over a week now. 
I can start screaming and crying just by somebody
looking at me wrong. Or asking something in the wrong 
voice because I hear that they screaming at me or should
understand that they can't ask me if I wanna wear that dress
because it makes me feel like I look like 200kg. Do they want
to hurt me???? Ofcourse not. But when I'm in this fragile state
I don't think or feel clearly.

If somebody don't prioritize me because they actually have to do
things like work or have other commitments I feel like the loneliest
person in the world and thinks that nobody loves me anymore :(. 
 
 
 
But I'll keep fighting. Like I always do.



♥Stay in touch.♥
 

Kommentera här: