Ey yo vad händer mannen??

Hej kära läsare!

En vän som jag inte pratat med på länge
frågade helt appråpå ja, men berätta är det
nånting särskilt som händer i ditt liv?
 
Min respons var, ja joo det är ganska mycket
som händer.. Hon blev jätte nyfiken och sa
berätta mer berätta mer!!
 
Mitt svar var att jag bor nu i ett slott
med ett hembiträdre och en limo som kör
mig överallt. 
 
Min vän började skratta såklart, för det här
var ju inte riktigt hur mitt liv ser ut.
 
Jag har hemtjänst som hjälper mig med
sånt jag inte klarar av själv, jag har färdtjänst
så jag kan ta mig när jag vill för att läkaren
har beslutat att det är säkraste sättet för mig
att ta mig runt. Och mitt "slott" är 4an, som 
jag delar med sambon och hans bästa kompis.
 
Same same different names right?? ;)
 
♥ Ha en bra dag å vecka ♥

Kommentera här: