.....Sen kommer dom bra dagarna

Hej kära läsare!
 
 
Jag brann lite när jag skrev mitt förra inlägg.
Vissa dagar är så bara. Att man helt enkelt
inte orkar mer och allt man ser är bara svart.
Sen ska man ändå tvingas på med ett leende
när någon frågar hur man mår för att det känns
som att ingen orkar höra om ens skit om och om
igen. Vilket bara får en att falla djupare ner i det
svarta hålet som aldrig tar slut. 
 
 
 
Sen kommer dom bra dagarna.
Då man inser att man har folk
omkring sig som bryr sig på djupet.
Familj, vänner, ett engagerat läkarteam.
Plötsligt inser jag att det finns framtidshopp.
 
Jag kommer kanske kunna få tillgång till 
transport så jag kommer kunna ta mig
runt på egen hand utan att behöva be
nån skjutsa mig hit och dit.

Jag kommer kanske få en egen inkomst.
Så jag slipper känna att jag snyltar på
min sambos inkomst. Inte för att han ser det
så, men allting skulle bli så lättare.
Lättare att spara framförallt. 

 
 
 
För mina älskade läsare,
jag har nånting stort att berätta för er.
 
 
Jag ska gifta mig nästa år!!! 
I april firar vi 14år och i augusti
kommer vi stå i kyrkan och bekräfta
det vi redan har lovat varandra.

Att finnas där för varandra i
vått och torrt och att alltid 
vara varandra trogen. ♥
 
 
 
Jag hoppas att ni har det bra
vart ni än är, och att jag förhoppningsvis
kunde bringa lite hopp om livet.

♥ All kärlek till er ♥
 
 
 

Kommentera här: